Pozdravljeni!

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji

 

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot - UPB2).

Lastnik in upravljalec spletne trgovine www.aleia.si je podjetje Medra, Aleš Podvratnik s.p., Dragomerška 23, 1351 Brezovica pri Ljubljani.

 

Pred uporabo Spletne trgovine aleia.si mora obiskovalec oz. uporabnik pazljivo prebrati navedene splošne pogoje. Predpostavlja se, da se uporabnik z uporabo te spletne strani s splošnimi pogoji strinja. V primeru, da se s pogoji ne strinja, uporabnika prosimo, da spletno stran zapusti.

 

Opredelitev pojmov

 

  • prodajalec/upravitelj je podjetje Medra, Aleš Podvratnik s.p., Dragomerška 23, 1351 Brezovica pri Ljubljani
  • obiskovalec spletne trgovine aleia.si je neregistriran uporabnik, ki si izdelke v Spletni trgovini aleia.si le ogleduje
  • uporabnik spletne strani je obiskovalec, ki se strinja s Splošnimi pogoji in opravi postopek registracije, pridobi uporabniško ime in geslo, s katerima se prijavi ob obisku Spletne trgovine aleia.si
  • kupec je registrirani uporabnik, ki je opravil nakup v Spletni trgovini aleia.si
  • Spletna trgovina aleia.si je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov

 

Registracija uporabnika

 

Vsak obiskovalec Spletne trgovine aleia.si si lahko ogleduje izdelke in cene brez registracije. Za možnost nakupa je potrebna registracija, ki je brezplačna in uporabnika ne obvezuje k nakupu.

Vsak registrirani uporabnik z registracijo pridobi svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi osebno ali kot predstavnik podjetja oz. organizacije. Geslo je zaupno in znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan posredovati verodostojne podatke ter varovati svoje uporabniško ime in geslo tako, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oz. oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.

Kupec je lahko fizična ali pravna oseba oz. samostojni podjetnik, upoštevajoč podatke posredovane ob registraciji in oddaji naročila. Fizična oseba je izključno tisti registrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.

Medra, Aleš Podvratnik s.p.. in fizične osebe medsebojne obveznosti urejajo s temi splošnimi pogoji in Zakonom o varstvu potrošnikov.

Medra, Aleš Podvratnik s.p. in pravne ter fizične osebe oz. samostojni podjetnik, ki opravljajo pridobitno dejavnost, medsebojne obveznosti urejajo s pogodbo v pisni obliki oz. sprejemom splošnih pogojev. V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.

 

Postopek nakupa

 

  1. NAROČILO ODDANO: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je oddal naročilo, oziroma da je njegovo naročilo v sistemu Spletne trgovine aleia.si na strani prodajalca evidentirano kot  sprejeto. Od tega trenutka dalje ima kupec možnost v roku ene ure preklicati naročilo. V kolikor kupec v roku ene ure naročila ne prekliče je pogodba nepreklicno sklenjena.
  2. NAROČILO V OBDELAVI: Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v čakalno vrsto za obdelavo. Obdelava naročil se vrši ob delovnikih v delovnem času podjetja Medra, Aleš Podvratnik s.p.. Kupcu so na spletni strani prodajalca vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila, v razdelku Moj profil. Prodajalec naročilo pregleda,  za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
  3. NAROČILO POTRJENO:Ob potrditvi naročila prodajalec obvesti kupca o predvidenem roku dostave.
  4. NAROČILO ZAKLJUČENO: Prodajalec v dogovorjenem roku blago pripravi za prevzem, oz. odpošlje, o čemer  preko elektronskega sporočila obvesti kupca. To elektronsko sporočilo vsebuje tudi podatke o politiki vračila blaga, kontaktne podatke  v primeru zamude pri dostavi blaga ter podatke o postopku  pritožbe.
    Prodajalec  pripravi blago za osebni prevzem ali  ga odpošlje, če gre za dostavo z dostavno službo.
    Ko naročilo dobi status ZAKLJUČENO, kupec prejme po elektronski pošti obvestilo, da je naročilo zaključeno, z vsemi zgoraj navedenimi podatki.

 

Izvedba ali preklic naročila

 

Prodajalec bo z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo prejetih naročil, pričel v najkrajšem možnem času. O prejemu vašega naročila vas bomo obvestili s sporočilom na vaš elektronski naslov.

 

Kupec lahko naročilo prekliče v roku 1 ure od oddaje naročila v razdelku Moj profil/pretekli nakupi. Ob tem prejme sporočilo na elektronski naslov, da je NAROČILO PREKLICANO.

 

Cene in DDV

 

Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike spletne trgovine aleia.si. Registracija je brezplačna in brez obveznosti, uporabniku namreč ponuja samo dodatne ugodnosti. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Vse cene vsebujejo DDV.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec naročilo POTRDI (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu NAROČILO POTRJENO). Od tega trenutka so vsi pogoji določeni in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.

 

Načini plačila

 

V Spletni trgovini aleia.si so omogočeni naslednji načini plačila:

 

 

OSEBNI PREVZEM NA SEDEŽU PODJETJA, Dragomerška 23, 1351 Brezovica pri Ljubljani

 

  • z nakazilom na račun upravitelja Spletne trgovine aleia.si – Medra, Aleš Podvratnik s.p. (po ponudbi / predračunu) (velja Spletna cena) - prevzem blaga ni možen, dokler nakazilo ni vidno na našem TRR-ju. 
  • s plačilom preko spletnega plačilnega sistema PayPal na račun upravitelja Spletne trgovine aleia.si – Medra, Aleš Podvratnik s.p. (po ponudbi / predračunu) (velja Spletna cena)

 

DOSTAVA Z DOSTAVNO SLUŽBO:

 

  • z nakazilom na račun upravitelja Spletne trgovine aleia.si – Medra, Aleš Podvratnik s.p. (po ponudbi / predračunu) (velja Spletna cena)
  • s plačilom preko spletnega plačilnega sistema PayPal na račun upravitelja Spletne trgovine aleia.si – Medra, Aleš Podvratnik s.p. (po ponudbi / predračunu) (velja Spletna cena)

 

 

 

Vračilo blaga

 

Fizične osebe lahko Spletni trgovini aleia.si, v roku 15 dni od prevzema blaga, brez navedbe razloga, sporočijo, da odstopajo od pogodbe. V sporočilu o odstopu od pogodbe je kupec  dolžan navesti tudi številko tekočega računa, kamor  mu prodajelc v roku 15 dni od prejema obvestila, nakaže kupnino. Odstop od pogodbe posredujejo po elektronski pošti, na naslov: info@aleia.si ali navadni poši na naslov: Medra, Aleš Podvratnik s.p., Dragomerška 23, 1351 Brezovica pri  Ljubljani.
Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

 

Blago je kupec dolžan vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od posredovanega obvestila o odstopu od pogodbe, na sedež upravitelja Medra, Aleš Podvratnik s.p., Dragomerška 23, 1351 Brezovica pri Ljubljani. Podjetje Medra, Aleš Podvratnik s.p. ni dolžno sprejeti odkupninskih pošiljk. Zaželjeno je, da kupec blago vrne v originalni embalaži.

Vračilo blaga v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek vračila blaga.

Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani.  Garancijske nalepke oz. pečati ne smejo biti odstranjeni.

 

Priložena mora biti kopija računa.

 

 

Garancija in pooblaščeni servisi

 

Izdelek ima garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Nekateri artikli v naši ponudbi nimajo garancije (npr. potrošni material).

 

Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Če izdelek ima priložen garancijski list, lahko garancijo uveljavljate neposredno pri pooblaščenih servisih, ki so navedeni na garancijskem listu. Garancija se uveljavlja v skladu z zakonom in pod pogoji, ki so navedeni na garancijskem listu. Nepotrjen garancijski list še ne pomeni, da se garancija ne more uveljavljati pri pooblaščenem serviserju, saj v tem primeru skladno z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov ni potrebno, da garancijski list prodajalec posebej potrdi.

 

Proizvajalec oz. pooblaščeni serviser je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

 

Če vam tak način reševanja reklamacij ne ustreza, garancijo lahko uveljavljate pri podjetju Medra, Aleš Podvratnik s.p..

 

Če izdelek nima priloženega garancijskega lista, velja račun kot garancija, ki se uveljavlja pri podjetju Medra, Aleš Podvratnik s.p..

 

Če artikel vračate v garancijo, je zaželeno, da se ga dostavi oz. pošlje v originalni embalaži, obvezno pa je potrebno priložiti vse predmete nakupa (priključni kabli ipd.) in navesti vzrok vračila oz. opis napake. Pred pošiljanjem izdelkov v servis v garancijskem obdobju po pošti je obvezen predhoden dogovor na kontaktni e-mail info@aleia.si, z namenom učinkovitejšega reševanja reklamacijskega postopka. Podjetje Medra, Aleš Podvratnik s.p. ni dolžno sprejeti odkupninskih pošiljk.

Podjetje Medra,Aleš Podvratnik s.p. ne odgovarja za morebitne fizične poškodbe, ki bi nastale pri dostavi artiklov v servis ali iz servisa.

 

 

Stvarne napake

 

Stvarne napake so v praksi zelo redke. Kupec ima možnost prijaviti in uveljavljati svoje pravice iz tega naslova, če meni, da kupljeni izdelki ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet ter v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določata Zakon o varstvu potrošnikov in Spletna trgovina aleia.si in o tem pravilno ter v zakonitem roku obvesti.

 

V tem primeru lahko kupec zahteva, da:

  • se napaka na izdelku odpravi ali
  • se vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • se izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • se vrne plačani znesek.

 

V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, prodajalec zahtevi ugodi v roku osmih dni. V nasprotnem primeru prodajalec v roku osmih dni po prevzemu izdelka na sedežu upravitelja Medra, Aleš Podvratnik s.p., Dragomerška 23, 1351 Brezovica pri Ljubljani, pisno obvesti kupca, da je napaka sporna. Če je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, se kupcu po zaključku postopka izdelek vrne v enakem stanju, kot je bil prevzet.

 

Dostopnost informacij

 

Spletna trgovina aleia.si se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:

 

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
  • dostopnost izdelkov
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

 

 

Komunikacija

 

Prodajalec bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje  

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

 

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo prodajalec izrecno spoštoval

 

Varovanje osebnih podatkov

 

Spletna trgovina aleia.si se zavezuje k varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Spletna trgovina aleia.si bo osebne podatke uporabila izključno za potrebe izpolnitve naročila in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

 

Za varne avtorizacije in transakcije s plačilnimi in kreditnimi karticami skrbi procesni center BANKART. Avtorizacije plačilnih in kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah, ki se vpisujejo ob izvajanju plačila pri spletnih naročilih, niso dostopni uslužbencem Spletne trgovine aleia.si in se ne beležijo na strežniku prodajalca.

 

Avtorske pravice

 

Objavljene vsebine so last podjetja Medra, Aleš Podvratnik s.p.. Med avtorska dela sodijo predvsem vsi deli programske kode, vsa programska arhitekura in inženiring, grafični elementi, slike, zvočno in slikovno gradivo ter drugi avtorski elementi, ki jih zaradi narave ni potrebno označevati z oznakami avtorsko zaščiteno. Zaščitena je tudi struktura, kot posamezne idejne rešitve. Vsakršno kopiranje, navajanje, presnemavanje, posnemanje in razširjanje brez vednosti podjetja Medra, Aleš Podvratnik s.p. je prepovedano.

Dobavitelj ali uporabnik z objavo svojih vsebin dovoljuje podjetju Medra, Aleš Podvratnik s.p. ter vsem ostalim ogled teh vsebin brez omejitev v okviru javnih knjižnic, kategorij in ostalih funkcij portala ter e-posredovanje, posredovanje preko vmesnikov, uvrščanje na druge strani, komentiranje, ocenjevanje, reproduciranje teh materialov za nekomercialno oziroma osebno rabo.

 

Pogosta vprašanja in odgovori

 

Če na tej strani niste našli ustreznega pojasnila, obiščite stran z odgovori na pogosta vprašanja ali vprašanje posredujte na naslov:  info@aleia.si.

 

Odveza odgovornosti

 

Spletna trgovina alei.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih straneh.

Čeprav se Spletna trgovina aleia.si trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

Pritožbe in spori

 

Spletna trgovina aleia.si in njen upravitelj spoštujeta veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.

Prodajalec je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti info@aleia.si.

Prodajalec bo v čim krajšem času potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga obveščal o poteku postopka.

Prodajalec si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V nasprotnem primeru je za reševanje spora pristojno sodišče.