Pozdravljeni!

PRIJAVA

Ali se moram pred vstopom v spletno trgovino prijaviti?
Prijava v spletno trgovino ni obvezna. Po straneh lahko brskate brez obveznosti. Za nakup in uporabo strani (ogled vaših podatkov, naročil, …) pa se boste morali prijaviti z uporabniškim imenom in geslom. Da bi pridobili geslo, se je potrebno predhodno registrirati.

Kako se prijavim?
Za prijavo v trgovino kliknite v zgornjem meniju izbiro »PRIJAVA«. Če ste že registriran uporabnik spletne trgovine, potem vpišite svoje uporabniško ime (e-naslov) ter svoje geslo.
Če se prijavljate prvič, se morate najprej registrirati. Registracijo opravite samo enkrat, prijaviti pa se morate vsakič, ko želite popraviti svoje podatke, nastavitve, ali ko želite opraviti nakup.

Kako se registriram?
Registracijo opravite samo enkrat. Registrirate se tako, da v zgornjem meniju izberete "Prijava" in izpolnite zahtevane podatke. V prvem koraku registracije izberete, ali se v spletno trgovino prijavljate kot posameznik (fizična oseba) ali kot pravna oseba (podjetje ali druge organizacije). V prijavni obrazec obvezno vnesete vse zahtevane podatke.

S klikom na gumb »Shrani« boste vnesene podatke posredovali v trgovino in v nekaj trenutkih boste na navedeni e-naslov prejeli svoje geslo, ki ga naključno sestavi naš računalnik. Prejeli boste tudi aktivacijski link, na katerega morate obvezno klikniti in tako potrditi svojo registracijo. Brez tega, vaša registracija ne bo aktivna.

Geslo, ki ga boste prejeli, lahko kasneje na straneh svojega profila tudi spremenite.

Kako spremenim svoje geslo?
Vaše geslo lahko spremenite v svojem profilu. Najdete ga v zgornjem desnem meniju, v rubriki »Moj račun«. Za vstop na to stran se morate najprej prijaviti. Najprej vpišite svoje staro geslo, nato pa poljubno novo geslo.

Pozabil sem geslo. Kaj naj storim?
Če ste pozabili oz. izgubili svoje geslo, na strani za prijavo kliknite na izbiro ''Pozabil sem geslo''. V polje vnesete e-naslov, ki ste ga vnesli ob registraciji.
Po potrditvi vam bomo poslali geslo na vpisan e-naslov.

Kako iščem izdelke po trgovini?
V spletni trgovini lahko iščete izdelke s pomočjo enostavnega iskalnika.

Kako vem, kje se nahajam v spletni trgovini?
Pod menijem se vam kažejo nazivi spletnih strani ter celotna pot, na kateri se nahajate.


NAKUP

Kaj je košarica in čemu služi?
Košarica je mesto, kamor shranjujete izbrane izdelke, ki jih želite kupiti.
V košarici lahko posameznim izdelkom spreminjate količino, jih odstranite, lahko jo izpraznite. Pod seznamom izbranih izdelkov je izpisana trenutna vrednost v vaši košarici. Ko imate v košarici vse, kar želite kupiti, oziroma želite izbrane izdelke plačati, kliknete na gumb, ki vodi k naslednjemu koraku.

Ne pozabite, da se morate pred nakupom obvezno registrirati oz. prijaviti, sicer nakup ne bo mogoč.

Kako izberem izdelek in ga dam v košarico?
Najprej poiščite v trgovini izdelek in kliknite na gumb ''Dodaj v košarico''. Po kliku na gumb, se vam odpre stran na kateri je izpisana vsebina vaše košarice.

Kako pričnem s postopkom nakupa?
Če želite kupiti izdelek, ga morate najprej dodati v svojo košarico. Nato preglejte njeno vsebino in kliknite na gumb, ki vodi k naslednjemu koraku. Za dokončanje nakupa se morate prijaviti v spletno trgovino.

Kako poteka nakup?
Nakup izdelkov poteka v 5 korakih:

  1. Košarica: V prvem koraku pregledate in uredite vsebino vozička.
  2. Dostavni naslovi: V drugem koraku določite dostavni naslov. Naslov, ki ste ga navedli ob registraciji se lahko razlikuje od naslova za dostavo.
  3. Način dostave in plačila: V tretjem koraku določite način plačila in dostave. Spletna trgovina aleia.si omogoča samo dostavo:
    • Po pošti: posamezniki lahko izberejo dostavo preko Pošte Slovenije. V kolikor ob dostavi poberejo še odkupnino, vam pošta zaračuna provizijo za plačilo položnice.
      Pravnim osebam pošljemo naročene izdelke po pošti. Plačajo z nakazilom na TRR podjetja Medra, Aleš Podvratnik s.p., ali z odkupnino.
  4. Potrditev: V četrtem koraku se na strani izpiše povzetek vašega naročila, ki ga morate natančno pregledati. Ob kliku na gumb je vaše naročilo dokončno. Povzetek nakupa vam pošljemo tudi na vaš elektronski naslov. Na vaši strani lahko spremljate stanje vaših naročil.

Kje lahko spremljam kaj se dogaja z mojim naročilom?
V svojem profilu lahko kadarkoli preverite status vseh svojih preteklih in aktualnih naročil.

Ali lahko nakupujem, tudi če nisem registriran?
Po spletnih straneh lahko brskate brez registracije. Za nakupovanje pa se je potrebno registrirati.

Splošni prodajni pogoji:
Kupec je fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob registraciji in oddaji naročila.

Fizična oseba je tisti registrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za potrošnike, ki so fizične osebe po tem odstavku, veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.

Spletna trgovina aleia.si medsebojne obveznosti pri nakupih ureja na podlagi splošnih pogojev zakona o varstvu potrošnikov.